Fins a un 35% de descompte!

FP cicle superior Màrqueting i Publicitat a distància

PREU PER SEMESTRE DESDE
640€
¡Per veure un preu definitiu amb descomptes aplicats simula la matrícula!
Títol oficial
Títol Oficial de Tècnic Superior en Màrqueting i Publicitat.
Nombre d'hores
Classes: 1650 hores.
Pràctiques: 350 hores.
modalitat
Online amb classes en directe i en diferit.
proper inici
6 de febrer de 2019.
Continuïtat universitària
Descripció
Itineraris i més informació

Assignatures del Grau Superior de Màrqueting i Publicitat a distància

grado superior marketing y publicidadEl cicle formatiu de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat és una titulació autoritzada pel Ministeri d’Educació i Formació Professional, vàlida en tot el territori nacional. 

Matricula’t a l’FP màrqueting i publicitat i forma’t com a professional que investiga, planifica i executa estratègies de màrqueting i comunicació.Estudiar màrqueting podrà obrir-te moltes portes al mercat laboral,com a autònom o amb empreses de qualsevol sector. 

A continuació, us mostrem el programa del cicle formatiu que s’estructura en assignatures o mòduls professionals. Cada mòdul es subdivideix en unitats formatives que s’avaluen de forma independent.

M01:
ATENCIÓ AL CLIENT, CONSUMIDOR I USUARI
99 HORAS
UF1:
ORGANITZACIÓ DE L'ATENCIÓ AL CLIENT, CONSUMIDOR I USUARI
33 HORAS
UF2:
GESTIÓ I MANTENIMENT DE DADES DE CLIENTS
33 HORAS
UF3:
GESTIÓ DE PROCESSOS DE SERVEIS AL CONSUMIDOR
33 HORAS
M02:
DISSENY I ELABORACIÓ DE MATERIAL DE COMUNICACIÓ
132 HORAS
UF1:
PLANIFICACIÓ I ORGANITZACIÓ DEL PLA DE COMUNICACIÓ
42 HORAS
UF2:
ELABORACIÓ DEL MATERIAL DE COMUNICACIÓ
90 HORAS
M03:
GESTIÓ ECONÒMICA I FINANCERA DE L'EMPRESA
132 HORAS
UF1:
EMPRENEDORIA, CREACIÓ D'EMPRESA, I INVERSIÓ I FINANÇAMENT
33 HORAS
UF2:
OPERATIVA DE COMPRAVENDA I TRESORERIA
33 HORAS
UF3:
COMPTABILITAT I FISCALITAT EMPRESARIAL
66 HORAS
M04:
INVESTIGACIÓ COMERCIAL
132 HORAS
UF1:
PLANIFICACIÓ DE LA INVESTIGACIÓ COMERCIAL
33 HORAS
UF2:
FASE EXPLORATÒRIA DE LA INVESTIGACIÓ
33 HORAS
UF3:
FASE CONCLOENT DE LA INVESTIGACIÓ
33 HORAS
UF4:
TRACTAMENT, ANÀLISI I CONCLUSIONS
33 HORAS
M05:
TREBALL DE CAMP A LA INVESTIGACIÓ COMERCIAL
66 HORAS
UF1:
SELECCIÓ, FORMACIÓ I MOTIVACIÓ DEL PERSONAL DE TREBALL DE CAMP
45 HORAS
UF2:
ORGANITZACIÓ I CONTROL DEL PERSONAL DE TREBALL DE CAMP
21 HORAS
M06:
LLANÇAMENT DE PRODUCTES I SERVEIS
165 HORAS
UF1:
PLANIFICACIÓ DEL LLANÇAMENT
99 HORAS
UF2:
PLANIFICACIÓ DEL LLANÇAMENT
66 HORAS
M07:
MÀRQUETING DIGITAL
165 HORAS
UF1:
EINES DE MÀRQUETING DIGITAL
99 HORAS
UF2:
PLA DE MÀRQUETING DIGITAL
66 HORAS
M08:
MITJANS I SUPORTS DE COMUNICACIÓ
99 HORAS
UF1:
ELABORACIÓ DEL PLA DE MITJANS
66 HORAS
UF2:
CONTROL DE L'EXECUCIÓ DEL PLA DE MITJANS
33 HORAS
M09:
POLÍTIQUES DE MÀRQUETING
165 HORAS
UF1:
ORGANITZACIÓ COMERCIAL
33 HORAS
UF2:
MÀRQUETING ESTRATÈGIC
33 HORAS
UF3:
MÀRQUETING OPERACIONAL
66 HORAS
UF4:
PLA DE MÀRQUETING
33 HORAS
M10:
RELACIONS PÚBLIQUES I ORGANITZACIÓ D'ESDEVENIMENTS DE MÀRQUETING
165 HORAS
UF1:
RELACIONS PÚBLIQUES I PROTOCOL EMPRESARIAL
66 HORAS
UF2:
ORGANITZACIÓ D'ESDEVENIMENTS DE MÀRQUETING
99 HORAS
M11:
ANGLÈS
132 HORAS
UF1:
ANGLÈS
132 HORAS
M12:
FORMACIÓ I ORIENTACIÓ LABORAL (FOL)
99 HORAS
UF1:
INCORPORACIÓ AL TREBALL
66 HORAS
UF2:
PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS
33 HORAS
M13:
PROJECTE D'ADMINISTRACIÓ I FINANCES
99 HORAS
UF1:
PROJECTE DE MÀRQUETING I PUBLICITAT
99 HORAS
M14:
FORMACIÓ EN CENTRES DE TREBALL (FCT)
350 HORAS

Requisits d'accés de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat

  • Estar en possessió del títol de Batxillerat
  • Estar en possessió d’un títol de Tècnic Superior (Grau Superior) o tècnic especialista (Grau Mitjà)
  • Haver superat la Prova d’accés a la universitat per a majors de 25
  • Estar en possessió del títol de COU
  • Estar en possessió d’un títol de FPII
  • Estar en possessió d’un títol oficial equivalent o superior a qualsevol dels anteriors

Sortides professionals en FP de Màrqueting i Publicitat

La competència general d’aquest títol consisteix a definir i efectuar el seguiment de les polítiques de màrqueting basades en estudis comercials i en promocionar i publicitar els productes i / o serveis en els mitjans i suports de comunicació adequats, elaborant els materials publipromocionals necessaris. Un cop finalitzat el curs de màrqueting, podràs realitzar les següents funcions:

  • Tècnic/a de Màrqueting i Publicitat
  • Tècnic/a en Relacions Públiques
  • Organitzador d’esdeveniments de màrqueting i comunicació
  • Assistent a Product Manager
  • Tècnic/a en investigació de mercat i opinió pública

On estudiar Màrqueting i Publicitat a distància

  • Per què Linkia FP?

Som la primera agrupació de Centres oficials de Formació Professional que s’uneixen per poder oferir les seves Titulacions Oficials en modalitat online. La formació online et permetrà conciliar els estudis amb les teves responsabilitats familiars i/o professionals.

  • Com serà la teva formació?

fp marketing y publicidad
Tindràs a la teva disposició els materials necessaris (Llibres, guies, multimèdia,…) i classes virtuals en directe que podràs visualitzar en diferit tantes vegades com vulguis. Això et permetrà realitzar els lliuraments d’activitats proposades en l’Avaluació contínua i la preparació dels teus exàmens.

  • On realitzaràs la teva formació?

Podràs connectar-te al campus de Linkia FP des de qualsevol lloc amb accés a internet. Els exàmens, la Formació a centres de treball (FCT) i els tallers (només en alguns cicles) requeriran la teva presencialitat.

  • Qui estarà amb tu?

asignaturas marketing
Tindràs un professor que t’acompanyarà en el teu procés formatiu a través de diferents canals de comunicació com els fòrums, la missatgeria interna i els xats de les classes en directe. També podràs contactar amb els teus companys i companyes de classe a través d’aquests canals. A més, disposaràs del Servei d’atenció a l’alumne i el Servei d’assessorament pedagògic per donar-te suport sempre que ho necessitis.

  • Quan realitzaràs la teva formació?

El curs es distribueix en dos semestres, el primer comença a l’Octubre i el segon al Febrer. Podràs connectar-te en qualsevol moment. Només hauràs de tenir present el calendari de lliuraments i els horaris de les classes en directe.

  • Què aconseguiràs?

logo 5

  • Titulació oficial 100%  reconeguda a tota Espanya i en els estats membres de la Unió Europea.
  • Desenvolupament de la teva carrera professional.
  • Més possibilitats d’inserció laboral.
  • Pràctiques en empresa

A Linkia FP comptem amb més de 1.000 empreses col·laboradores.
Gràcies a elles, sabem quines són les necessitats de cada sector i què s’espera dels futurs professionals

Opinions del Grau Superior Màrqueting i Publicitat a distància

grado superior de marketing y publicidad

 

Al ser online, amb Linkia FP disposes del temps d’una manera diferent; els seus horaris són molt encertats i compatibles tant per a estudiants com per a gent que treballa.

 

Itinerari 2 anys

Linkia FP recomana aquest itinerari als alumnes que vulguin acabar en dos anys. Has de complir els requisits acadèmics i seguir les recomanacions del pla d’estudis. La dedicació estimada per a aquest itinerari és de 30 hores setmanals.

Itinerari 3 anys

Linkia FP recomana aquest itinerari als alumnes que vulguin acabar en tres anys. Has de complir els requisits acadèmics i seguir les recomanacions del pla d’estudis. La dedicació estimada per a aquest itinerari és de 20 hores setmanals.

Itinerari personalitzat

A Linkia FP et permetem fer el teu propi itinerari, matricula’t dels mòduls que vulguis, únicament hauràs de tenir en compte els requisits acadèmics dels mòduls.

Requisits

  • Per cursar el M05 s’ha d’haver cursat el M04.
  • Per cursar el M08 s’ha d’haver cursat o estar cursant el M02.
  • Per cursar el mòdul de Projecte (M13) cal haver cursat tots els mòduls del cicle formatiu o estar cursant els últims en el mateix semestre en què es realitzi el Projecte (excepte el mòdul de la FCT).
  • Per matricular-se a la Formació en Centres de Treball (FCT) cal tenir aprovat com a mínim el 50% dels mòduls del cicle.

Recomanacions

  • Per cursar el mòdul M06, es recomana haver cursat prèviament el mòdul M09.
  • Es recomana seguir l’itinerari en 2 anys si es té una disponibilitat aproximada de 30 hores setmanals per als estudis.
  • Es recomana seguir l’itinerari en 3 anys si es té una disponibilitat aproximada de 20 hores setmanals per als estudis.

Llengua anglesa

  • Els mòduls M01, M02, M03, M05, M07, M08, M09, M10, M12 contindran recursos i activitats d’ensenyament i aprenentatge en anglès
  • El mòdul M11 s’imparteix anglès en un nivell de B1 del marc comú de les llengües europees. Perquè l’alumne pugui seguir el ritme correctament, hauria de tenir un nivell A2 abans d’inici de l’assignatura.

grado superior marketing