• Home
  • >>
  • Actualitat
  • >>
  • Sortides professionals en FP d'Administració i Finances
  • Sortides professionals en FP d'Administració i Finances

    ActualitatLinkia FPSense categoritzar

    Si creus que les úniques persones que necessiten comprendre les finances són aquelles que treballen a la banca, és hora que reconsideri la teva visió de món. Te n’adonis o no, la teva vida diària està composta per decisions que tenen a veure amb les finances, ja sigui des de l’àmbit més domèstic o en el cas que siguis un emprenedor. Per això, estudiar una FP d’Administració i Finances no només és una bona opció per les seves sortides professionals, sinó per molts altres motius.

    Per què estudiar Administració i Finances

    Tal com comentàvem, hi ha moltes bones raons per les quals hauries de considerar estudiar Administració i Finances, com podràs veure a continuació.

    1. Potencial de creixement professional </ h3>

    Molts llocs en els negocis requereixen un títol abans que puguis ser considerat un candidat per al treball. De fet, hi ha més de 20 categories professionals de negocis que requereixen estudis relacionats amb l’Administració i Finances. Entre els llocs relacionats amb aquesta formació es troba el d’analista financer, expert en màrqueting, investigador de mercat o personal d’Administració, entre d’altres.

    2. Àmplia gamma de trajectòries professionals

    Un títol en Administració d’Empreses pot conduir a moltes possibilitats de negoci atractives. En general, ser expert en aquest àmbit t’ajudarà a aprendre el coneixement fonamental dels negocis. Amb aquesta informació, pots acotar la recerca de carrera als tipus d’empreses o comerços que més et atreguin. Els possibles resultats professionals per a aquells que han estudiat una FP Superior en Administració d’Empreses inclouen ser des gerents generals i d’operacions fins agent de vendes, responsable de serveis administratius, encarregat de producció industrial, tècnic d’administració en transport, emmagatzematge i distribució o analista de gestió. Els graduats en Administració i Finances es poden moure en diferents rols o entorns de treball amb confiança, sabent que les habilitats i els coneixements apresos a l’obtenir un títol en negocis poden ser un avantatge en gairebé qualsevol lloc.

    3. Habilitats de lideratge

    Un títol en administració d’empreses pot ajudar-te a desenvolupar habilitats de lideratge. Pots dominar les teories sobre com muntar un negoci i fer-lo arribar a l’èxit i, naturalment, desenvolupar un esperit emprenedor. Però l’àmbit dels negocis és un camp competitiu. Per ser considerat amb un líder empresarial hauràs de ser ambiciós. No només aprendràs els fonaments dels negocis, incloses les finances, les operacions, els recursos humans, el màrqueting i l’administració, sinó que també aprendràs a liderar i motivar les persones, a comunicar-te de manera efectiva i pensar críticament. Estudiaràs com prendre decisions comercials encertades, resoldre problemes i resoldre problemes, ia ser enginyós, la qual cosa és vital en el món empresarial actual.

    oportunitats professionals

    Director de Recursos Humans

    Els directors de recursos humans són responsables d’administrar els recursos, garantir el compliment de la legislació laboral i la felicitat dels seus empleats. A més, els professionals de recursos humans supervisen el procés de reclutament que implicarà l’abastament i la investigació de candidats. Altres responsabilitats també inclouen administrar les relacions amb els empleats i resoldre disputes, juntament amb desenvolupar i implementar programes de capacitació per donar suport als empleats. L’objectiu final de l’departament de recursos humans és retenir els empleats qualificats promovent el treball en equip i la col·laboració, així com garantir la implementació reeixida dels processos interns. El potencial d’ingressos dels directors de recursos humans depèn de la seva experiència laboral i qualificacions. En general, hi haurà oportunitats per a completar més estudis a la feina per ajudar a augmentar les habilitats i els ingressos d’un empleat.

    controlador financer

    Els controladors financers són responsables de supervisar els procediments financers i comptables dins d’una organització. També treballaran per mantenir ingressos positius i creixement financer. Les tasques diàries inclouran la supervisió de les operacions comptables i els processos d’auditoria, la gestió de les transaccions de l’empresa i la preparació de pressupostos i pronòstics financers. Un controlador financer reeixit podrà aconseguir objectius financers mitjançant el desenvolupament de plans que s’alineïn amb l’estratègia d’una organització.

    Gerent d’operacions

    Els gerents d’operacions són una part integral de qualsevol equip de gestió i treballen per millorar la qualitat, la productivitat i l’eficiència d’una organització. Supervisen les operacions de recursos humans de nivell avançat, com atreure talent, establir estàndards de capacitació i procediments de contractació. També participen en la presa de decisions estratègiques i la implementació de polítiques i procediments operatius.

    Analista d’investigació de mercat

    Els analistes d’investigació de mercat ajuden a les empreses a comercialitzar els seus productes i serveis mitjançant la recopilació de dades sobre la demografia dels clients. Principalment s’analitzen les condicions de mercat i recopilen informació sobre els clients mitjançant entrevistes, qüestionaris, grups focals, enquestes d’opinió pública i revisions de literatura. S’espera que els analistes comprenguin els objectius comercials i dissenyin enquestes basades en les preferències de client. A més, avaluen els resultats de la investigació de mercat per identificar tendències de mercat, models de negoci, vendes, mercats potencials, demanda de productes i preus.

    Executiu de publicitat

    Un executiu de publicitat és el punt clau de contacte entre clients i agències de mitjans. La seva responsabilitat principal és comprendre les necessitats comercials i publicitàries d’un client. Cursar una FP d’Administració i Finances obre sortides professionals molt àmplies, de manera que és una opció intel·ligent en el moment d’assegurar un futur reeixit, ja que pot obrir portes a una varietat d’opcions de carrera. Així que, si és el que t’agrada, endavant, et augurem un futur prometedor.

    Introduce tu comentario

    Qui som

    Linkia FP és una agrupació de Centres Oficials d'Ensenyament de Formació Professional que s'uneixen per a oferir els seus Títols Oficials en modalitat online.

    Actualment s'imparteixen cicles de les branques d'Informàtica i comunicacions, Serveis socioculturals i a la comunitat, Administració i gestió, Comerç i màrqueting, Hostaleria i turisme, Sanitat.

    Els nostres cursos
    Descobreix tots els nostres cicles formatius a distància
    Veure cursos