Per què estudiar Màrqueting i Publicitat
- Temps de lectura: 5 minuts
Ets una persona innovadora i t’agradaria participar a grans projectes de marca? Sens dubte, cal estudiar Màrqueting i Publicitat. Una professió basada en la creativitat i el pensament crític, amb l’objectiu d’optimitzar els resultats d’un producte i/o servei de marca. El Màrqueting i la Publicitat és un sector que actualment es troba en auge i en canvis constants. Pràcticament, cada dia sorgeixen idees noves i els consumidors requereixen més personalització. És per això que la finalitat principal d’aquest àmbit és que es creï i es capti un valor especial al consumidor i que s’obtingui una fidelització perquè segueixin comprant el nostre producte o servei. Creus que encaixaries en aquest sector? Doncs queda’t en aquest article, perquè avui, en els minuts vinents, t’explicarem per quins motius has d’escollir Màrqueting i Publicitat com a opció d’estudi; quins són els avantatges principals que té optar per aquest sector i, a més, et mostrarem una llista detallada amb les diferents sortides professionals a què pots optar si obtens la titulació corresponent. A Linkia FP comptem amb un Grau Superior de Màrqueting i Publicitat a distància. Un cicle formatiu on podràs aprendre els conceptes bàsics d’aquest àmbit i en què a més podràs aplicar tota la teoria apresa en un període de pràctiques a empreses líder. En vols saber més? Doncs estigues atent, perquè t’ho expliquem tot a continuació.
Avantatges d’estudiar Màrqueting i Publicitat
El Màrqueting i la Publicitat és un dels sectors que crida més l’atenció entre els estudiants. I et preguntaràs… per quina raó? La resposta és molt senzilla. És una professió que conté un ampli ventall d’oportunitats i on pots desenvolupar totes les teves habilitats en un entorn molt extens, ja que el Màrqueting i la Publicitat formen part d’un sector que abasta múltiples conceptes diferents. T’expliquem quins són alguns dels avantatges que té estudiar sobre això. Atent!
És un sector en creixement
Les diferents empreses cada cop més requereixen professionals qualificats que es dediquin al Màrqueting i a la Publicitat. Una de les raons per les quals és un àmbit que es troba en aquests moments en creixement, és degut a les eines digitals i a les xarxes socials, ja que gràcies a elles s’han creat nous conceptes i noves formes per poder acomplir projectes que siguin innovadors i que captin l’atenció del consumidor.
És un gran camp d’especialització
Màrqueting i Publicitat inclou moltes especialitzacions. Un dels avantatges que té aquest sector és que un cop obtinguis la titulació, no tindràs només una opció per escollir, sinó que hi ha diferents branques en les quals et pots especialitzar. Pots embarcar-te tant a la investigació de mercats, a les relacions públiques o al màrqueting digital, com a la gestió de marca, l’analítica o múltiples opcions més. Comerç i Màrqueting és una família professional en la qual podràs escollir què és el que més s’adequa als teus gustos i necessitats principals i on podràs desenvolupar les teves habilitats on millor et convingui.
Hi ha una constant actualització
Com ja hem comentat, és un ofici que es troba en constant actualització. Per això, és important tenir en compte quines són les últimes tendències, les eines que van sorgint i les noves tecnologies, perquè els professionals que s’hi dediquin estiguin sempre preparats a allò que se’ls pugui presentar.
Podràs desenvolupar la teva creativitat i pensament crític
Si et consideres una persona creativa i innovadora, has de saber que aquest és un dels grans avantatges d’estudiar Màrqueting i Publicitat. Un dels requisits que calen en aquesta professió és que tinguis un pensament crític i siguis capaç d’aportar noves idees per a la creació de projectes o la millora d’aquests. És un dels punts clau d’aquest ofici, que té com a objectiu ser nous pel que fa a la teva marca per tal de destacar davant la competència.
Sortides professionals en Màrqueting i Publicitat
Ara que ja saps quins són alguns dels avantatges que té estudiar Màrqueting i Publicitat, et mostrarem quines són les sortides professionals a les quals pots optar una vegada obtinguis el títol corresponent a aquest sector. És una bona oportunitat perquè sàpigues quines són les diferents especialitzacions que hi ha en aquest àmbit i que així puguis saber què és el que realment t’interessa.
- Tècnic/a de Màrqueting i Publicitat
- Tècnic/a en Relacions Públiques
- Organitzador d’esdeveniments de màrqueting i comunicació
- Assistent al Product Manager
- Tècnic/a en investigació de mercat i opinió pública.
Esperem que aquest article t’hagi agradat i que et decideixis a estudiar Màrqueting i Publicitat. Si dones una ullada al cicle formatiu que t’hem comentat a l’inici d’aquest article, podràs veure tot allò que oferim amb ell i què és el que podràs aprendre durant la teva etapa acadèmica. Qualsevol dubte, pots contactar amb nosaltres i t’informarem sobre tot el que cal saber. No perdis l’oportunitat!