• Home
  • >>
  • Actualitat
  • >>
  • Sortides professionals del Grau en Assistència a la Direcció
  • Sortides professionals del Grau en Assistència a la Direcció

    ActualitatLinkia FP

    assistència direccio

    En un món de creixent innovació i emprenedoria, els executius estan més ocupats que mai. Com a tal, la seva necessitat de que algú organitzi tasques administratives i administratives continua creixent. És per això pel que la tasca dels assistents de direcció es fa precisa no només en grans empreses, sinó també en les petites. Si t’estàs plantejant estudiar un Grau en Assistència de Direcció , t’animem a conèixer quines són les sortides d’assistència a la direcció, així com les qualitats amb les que has de complir.

    Assistència a l’adreça: sortides professionals

    En general, els assistents de direcció s’encarreguen de tasques organitzatives i de gestió, com ara organitzar reunions i cites, preparar documents importants, actualitzar registres i escriure informes. En alguns casos, fins i tot poden realitzar tasques de recursos humans, com la programació de torns de treballadors i la supervisió de la incorporació i capacitació de nous empleats. Pel que fa a l’horari laboral, generalment treballen a temps complet, però en ocasions poden requerir certa flexibilitat per adaptar-se als horaris dels executius. Això sí, després d’haver cursat els seus corresponents estudis, els assistents de direcció poden treballar en una gran varietat d’entorns, incloent botigues minoristes, fàbriques i entorns corporatius. T’expliquem quins són algunes de les sortides de l’assistència a l’adreça:

    1. Secretariat

    Una de les sortides professionals més conegudes d’aquest cicle és la de secretari / a, el que et capacitarà professionalment per gestionar les tasques administratives d’una empresa i fins i tot assistir als alts directius. Per això, aprendràs a distingir els diferents tipus d’empreses, amb els seus processos informatius, i quines funcions exerceix el secretari / a en elles. També podràs exercir com a tal perquè t’hauràs especialitzat en protocol social i empresarial, ja sigui per converses cara a cara, telefòniques o tractament de conflictes.

    2. Assistent personal

    Seràs un professional de confiança que dóna suport administratiu i personal als alts directius. La teva funció principal serà la de ajudar-los a fer un millor ús del seu temps atenent les seves trucades telefòniques i correu electrònic, gestionant la seva agenda, programant cites, i investigant i resumint la informació pertinent per a la preparació de reunions.

    3. Assistent de despatxos i oficines

    En aquest cas, realitzaràs funcions similars a les d’un auxiliar administratiu. T’encarregaràs d’assegurar el bon funcionament d’una oficina o empresa realitzant tasques administratives, com ara arxivar, planificar i coordinar les activitats generals de l’oficina, a més de redactar els informes corresponents. En certs casos i depenent de el tipus d’empresa per a la qual treballis, podries arribar a fer-te càrrec de tasques relacionades amb Recursos Humans, com ara encarregar-se de la nòmina, el reclutament i la logística.

    4. Assistent jurídic

    Com assistent jurídic d’una empresa relacionada amb l’àmbit legal, com un despatx d’advocats, t’encarregaràs de revisar els fets de cada cas i hauràs assegurar-te que tot el que pugui ser considerat com a informació pertinentment rellevant sigui tingut en compte. Assumiràs la responsabilitat directa pel treball jurídic realitzat.

    5. Assistent de Recursos Humans

    Aquí el que faràs serà encarregar-te de brindar assistència als gerents i altres especialistes en l’àrea en l’execució d’un gran nombre de tasques administratives, processant la documentació pertinent a queixes, acomiadaments, absències de personal, l’avaluació d’acompliment al costat del seu respectiu informe. A més, faràs un seguiment de la informació corresponent a compensacions i altres beneficis dels empleats de l’empresa. Com veus, un assistent a la Direcció pot treballar en innombrables departaments d’una gran empresa, així com en diversos sectors professionals, de manera que el treball sempre sol estar garantit.

    Qualitats per destacar com a assistent a l’adreça

    Per poder desenvolupar-te i destacar professionalment en qualsevol de les sortides d’assistència a la direcció esmentades, no només has d’haver estudiat un cicle de Formació Professional, sinó que has de complir amb una sèrie de qualitats, com posseir una sòlida gestió de el temps, habilitats d’organització i disposar de bones dots comunicatives. Altres qualitats molt valorades són la capacitat de lideratge i de motivació, sense oblidar exhibir qualitats d’un pensador creatiu i analític, necessàries per millorar els processos organitzatius. Hauràs també de tenir la capacitat de mantenir un comportament tranquil i de pensar ràpid davant d’una crisi o disputa, així com altres qüestions més pràctiques com el coneixement d’ús de diferents eines informàtiques i empresarials. Esperem que el nostre post t’hagi servit d’ajuda a l’hora de decidir-te a cursar un determinat estudi o fins i tot a saber quin és el perfil d’assistent a l’adreça que més pot encaixar amb els teus interessos.

    Introduce tu comentario

    Qui som

    Linkia FP és una agrupació de Centres Oficials d'Ensenyament de Formació Professional que s'uneixen per a oferir els seus Títols Oficials en modalitat online.

    Actualment s'imparteixen cicles de les branques d'Informàtica i comunicacions, Serveis socioculturals i a la comunitat, Administració i gestió, Comerç i màrqueting, Hostaleria i turisme, Sanitat.

    Els nostres cursos
    Descobreix tots els nostres cicles formatius a distància
    Veure cursos