FP en Comercio e Marketing

Titulaciones oficiales

Estudar comercio e mercadotecnia

Esta familia, incluída no sector servizos, ten un marcado carácter intersectorial que inclúe actividades e empresas relacionadas coa distribución comercial, no seu sentido máis amplo: comercio (venda polo miúdo e xunto), actividades auxiliares de transporte, almacenamento e operadores de loxística, así como servizos empresariais no campo da mercadotecnia, investigación de mercados e publicidade.

¿Cales son as materias comerciais que se traballan nos ciclos da área de Comercio e mercadotecnia?

O auxe das novas tecnoloxías e, en concreto, o rápido crecemento do comercio electrónico está motivando cambios acelerados no sector, como o desenvolvemento de novos servizos e empresas.

Se estás interesado no mundo dos negocios, vendas, mercadotecnia e loxística, agora tes a oportunidade de cursar un título superior nunha destas ramas de comercio e mercadotecnia e acceder a un traballo con futuro.

O ciclo de fp de mercadotecnia a distancia inclúe materias do sector comercial como: atención ao cliente, investigación comercial, deseño e desenvolvemento de material de comunicación, entre outros, e é un módulo de comercio e mercadotecnia que axuda aos estudantes a ter unha visión global e territorial do que estudan ademais de axudalos a ter un punto de vista profesional.

O sector de mercadotecnia e comercio

A área de mercadotecnia é unha das áreas fundamentais da comunicación, que lle permitirá incorporarse a calquera sector empresarial a nivel profesional, independentemente de que estea ou non relacionado coa comunicación.

Na rama de mercadotecnia e comercio, especialmente o curso superior de mercadotecnia e publicidade, destaca a aprendizaxe de factores relevantes para as empresas. O sector comercial e publicitario cobrará cada vez máis importancia. Polo tanto, as empresas terán que contratar persoal cualificado cun perfil adecuado para optar a ofertas de traballo. En Linkia FP, axudámosche a seguir adestrando nun campo en crecemento.

Oportunidades profesionais en fp comercio e mercadotecnia

Non hai dúbida de que, hoxe en día, ser especialista en mercadotecnia, xa sexa dixital ou fóra de liña, abre moitas portas. As empresas demandan profesionais que saiban afrontar os retos do momento no mundo da comunicación, polo que realizar ciclos formativos a distancia relacionados con este campo é un gran paso para traballar no que te apaixona e nos postos de traballo que precisa o sector. mercado laboral. Ao completar un ciclo formativo na rama de mercadotecnia e comercio, poderá traballar tanto en empresas públicas como privadas, onde poderá realizar tarefas como: Social Media Manager ou Community Manager, Consultor SEO, Especialista en ASO entre outras profesións do sector.

A versatilidade pode ser múltiple e variada. Atréveste a formarte neste sector? Seguro que non botarás de menos o traballo.

E se quero seguir estudando comercio e mercadotecnia, que posibilidades teño?

Este sector está crecendo na actualidade, polo que continuar formándose unha vez que remate o grao superior será unha boa opción, especialmente se quere seguir formándose neste mundo e así aumentar a oferta de oportunidades laborais.

Un complemento ideal para este título superior é iniciar unha carreira universitaria, que podes atopar en universidades en liña, como é o caso de UNIR. Cun título complementario aprenderás a usar as ferramentas específicas como as redes sociais que poden ser ao mesmo tempo que aplicas os teus coñecementos de mercadotecnia e publicidade.

Se este enfoque profesional chama a atención, non dubide máis e continúe formándose, especialmente no mundo da tecnoloxía xa que é o futuro do comercio.

 

FP en Comercio e Marketing

Escoge el ciclo que mejor se adapte a ti
Área profesional
Continuidad universitaria
Doble titulación
Fai as prácticas en empresas do sector!