Merkataritza eta Marketin FP

Titulaciones oficiales

Merkataritza eta marketing ikasi

Familia hori zerbitzuen sektorean sartuta dago, eta izaera transektorial nabarmena du, merkataritza-banaketarekin lotutako jarduerak eta enpresak barne hartzen baititu, zentzurik zabalenean: Merkataritza (txikizkako eta handizkako), garraioko jarduera osagarriak, biltegiratzea eta operadore logistikoak, bai eta enpresentzako zerbitzuak ere marketinaren, merkatuen ikerketaren eta publizitatearen esparruan.

Zeintzuk dira Merkataritza eta marketin arloetan lantzen diren merkataritza ikasgaiak?

Teknologia berrien gorakadak eta, zehazki, merkataritza elektronikoaren hazkunde azkarrak aldaketa azkarrak eragiten ari dira sektorean, hala nola zerbitzu eta enpresa berrien garapena.

Negozioen, salmenten, marketinaren eta logistikaren mundua interesatzen bazaizu, orain aukera duzu merkataritzaren eta marketinaren adar horietakoren batean goi-mailako gradu bat egiteko eta etorkizuna duen enplegu bat eskuratzeko.

Urrutiko LH Marketinaren zikloak merkataritza-sektoreko irakasgaiak barne hartzen ditu, hala nola: bezeroarenganako arreta, merkataritza-ikerketa, komunikazio-materialaren diseinua eta elaborazioa, besteak beste, eta merkataritza- eta marketin-modulua da, ikasleek ikasten ari direnaren ikuspegi globala eta lurraldekoa izan dezaten laguntzen duena, eta ikuspuntu profesionala izaten laguntzen diena.

Marketing eta merkataritzaren sektorea

Marketinaren arloa komunikazioaren funtsezko arloetako bat da, eta edozein enpresa-sektoretan maila profesionalean sartzeko gaitasuna emango dizu, edozein dela ere sektore hori komunikazioarekin lotuta dagoen ala ez.

Marketinaren eta merkataritzaren adarrean – Bereziki Marketin eta Publizitate Goi Mailako Ikastaroa –, enpresentzat garrantzitsuak diren faktoreen ikaskuntza nabarmentzen da. Merkataritza eta publizitate sektoreak gero eta garrantzi handiagoa izango du. Beraz, enpresek langile kualifikatu bat kontratatu beharko dute, lan-eskaintzetan parte hartzeko profil egokia duena. Linkia LHn, hazten ari den esparru batean prestatzen jarraitzen laguntzen dizugu.

Merkataritza eta marketineko lanbide-irteerak

Ez dago zalantzarik gaur egun marketineko espezialista izateak, izan digitala edo offline, ate asko irekitzen dituela. Enpresek komunikazioaren munduan unean uneko erronkei aurre egiten dakiten profesionalak eskatzen dituzte, eta, beraz, esparru horrekin lotutako urrutiko prestakuntza-zikloak egitea urrats handia da zuri gustatzen zaizun horretan eta lan-merkatuak behar dituen enpleguetan lan egiteko. Marketinaren eta merkataritzaren adarreko heziketa-ziklo bat eginez, enpresa publikoetan zein pribatuetan lan egin ahal izango duzu, eta, besteak beste, Social Media Manager edo Community Manager, SEO aholkularia eta ASO espezialista egin ahal izango dituzu.

Eta merkataritza eta marketina ikasten jarraitu nahi badut, zer aukera ditut?

Sektore hori hazten ari da gaur egun, eta, beraz, goi-mailako ikasketak amaitu ondoren zuri prestakuntza ematen jarraitzea aukera egokia izango da, batez ere mundu honetan prestatzen jarraitu nahi baduzu eta, horrela, lan-irteeren aukera handitu nahi baduzu.

Goi-mailako gradu horretarako osagarri ezin hobea unibertsitate-karrera bat hastea da, online unibertsitateetan aurki dezakezuna, hala nola batzea. Titulu osagarri batekin, sare sozialen kasua nola izan daitekeen tresna espezifikoak erabiltzen ikasiko duzu, eta, aldi berean, marketinari eta publizitateari buruzko zure ezagutzak aplikatuko dituzu.

Deigarria egiten bazaizu ikuspegi profesional hori, ez izan zalantzarik, eta formatzen jarraitu, batez ere teknologiaren munduan, merkataritzaren etorkizuna baita.

Merkataritza eta Marketin FP

Escoge el ciclo que mejor se adapte a ti
Área profesional
Continuidad universitaria
Doble titulación
Egin praktikak sektoreko enpresetan!